>>
ukázať na mape
!!!
Výhodné programy
2,1m
max výška vozidla
-2
poschodie
Trenčianska ulica
Bratislava
ROZADOL
Podzemné garáže
OBJEDNÁVKA 0918 686 682- klikni a volaj
pondelok-piatok
8:00 - 18:00
sobota-Nedeľa
na objednávku
pneuservis
autoumyváreň

Všeobecné obchodné podmienky pre uskladnenie pneumatík

Poskytovateľ:

AUTO-CLEAN, s.r.o.
Trenčianska 56/C
Bratislava 821 09
IČO: 35700319

1. Predmet podmienok

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "Podmienky") upravujú podmienky uskladnenia pneumatík (ďalej len "Služba") poskytnuté poskytovateľom služby (ďalej len "Poskytovateľ") zákazníkovi (ďalej len "Zákazník").

2. Definícia služieb

Poskytovateľ ponúka uskladnenie pneumatík na určité obdobie v priestoroch, ktoré sú určené na skladovanie pneumatík, a to v súlade s platnými bezpečnostnými a environmentálnymi predpismi.

3. Cena a platobné podmienky

Cena za uskladnenie je určená cenníkom Poskytovateľa a môže byť stanovená na obdobie (napr. sezónne) alebo na dohodnuté časové obdobie. Zákazník sa zaväzuje uhradiť cenu za uskladnenie vopred alebo podľa podmienok uvedených v cenníku. V prípade omeškania platby je Poskytovateľ oprávnený účtovať poplatky z omeškania.

4. Prijatie a prevzatie pneumatík

Zákazník sa zaväzuje predložiť pneumatiky na uskladnenie v čistom stave.

5. Doba uskladnenia

Doba uskladnenia je dohodnutá medzi Poskytovateľom a Zákazníkom. Pokiaľ sa doba uskladnenia nepredĺži dohodou, Zákazník si je povinný prevziať pneumatiky v deň ukončenia uskladnenia. Ak tak neurobí, Poskytovateľ je oprávnený účtovať poplatky za ďalšie obdobie uskladnenia podľa aktuálneho cenníka.

6. Zodpovednosť za poškodenie

Poskytovateľ nesie zodpovednosť za uskladnené pneumatiky len v rozsahu bežnej starostlivosti. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škody spôsobené neprimeraným alebo nesprávnym stavom pneumatík v čase ich prijatia na uskladnenie. V prípade poškodenia pneumatík počas uskladnenia zodpovedá Poskytovateľ len za škodu, ktorá bola spôsobená jeho nedbanlivosťou.

7. Reklamácie

Reklamácie týkajúce sa poškodenia alebo straty pneumatík počas uskladnenia musia byť podané okamžite pri prevzatí pneumatík. Neskoršie reklamácie nemusia byť akceptované. Reklamácie sa vybavujú v súlade s reklamačným poriadkom Poskytovateľa.

8. Zmluvné pokuty a nároky

Ak Zákazník neprevezme pneumatiky do 30 dní po uplynutí dohodnutej doby uskladnenia, Poskytovateľ je oprávnený účtovať poplatky za dodatočné uskladnenie, prípadne pneumatiky predať alebo inak s nimi naložiť.

9. Odstúpenie od zmluvy

Poskytovateľ alebo Zákazník môžu odstúpiť od zmluvy pred uplynutím doby uskladnenia, a to písomnou formou s uvedením dôvodu. V takom prípade sa Poskytovateľ zaväzuje vrátiť časť uhradeného poplatku za nevyužitý čas uskladnenia, pokiaľ k odstúpeniu došlo z dôvodov, ktoré nie sú zavinené Zákazníkom.

10. Ochrana osobných údajov

Osobné údaje Zákazníka budú spracovávané v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Zákazník súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov pre účely poskytovania služby.

11. Záverečné ustanovenia

Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť dňom podpisu zmluvy alebo dohody o uskladnení pneumatík. Zmeny a doplnenia týchto Podmienok môžu byť vykonané len písomne a musia byť odsúhlasené oboma stranami.